Avbryt

Hovsta IF
Välj lag/grupp

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 5 dec 2013 Joakim Öhman

Dålig början på nyaktiveringn den ligger nere för tillfälle

• 19 feb 2013 Björn Kullberg

Angående hemsidan har jag noterat 2 saker.
    1, det går inte att kopiera mailadresserna på
    kontakta oss fliken och det borde det göra.
    2, Hur hamnar man på kontakta oss fliken, det
    är bara personer som leder klubbens pojklag upplagda där, alla lag borde vara listade där.

• 9 jan 2013 Calle Sterner fd Fors

En sak ska ni veta. Klubbmärket byter ni inte bort!? Vi ska inte bli en klubb som byter sin själ. Man är den man är!
    Fattar inte varför det ens beviljas från styrelsen att ha en omröstning. Det är ju inte direkt att Hovsta skämt sig. Eller är förknippat med våldsamma supportrar eller drog handel eller pedofiler inom barnvärksamheten.
    Det är så pinsamt .
    Kom ihåg att vi är en del som svettats vunnit slitit och blödigt för Hovsta och köubbmärket. Vi vann ju för fan sm guld , byter ni märke pissar ni på oss. Lägg ner hela omröstningen är mitt krav. Vad är det för luffare som sitter i styrelsen !? Vi är en liten klubb och inget företag.
    Blir så jävla förbannad av att höra det här och den stora cirkus som tydligen pågår i styrelse rummet. Efter ni behållt vårat märke bör och skall ni avgå.

• 14 dec 2012 Kalle

Behåll nuvarande klubbmärke! Jag ser ingen anledning till varför den ska ändras. Spelade för Hovsta i stort sätt hela min aktiva kärriar som junior, både i fotboll och innebandy. Att få representera Hovsta IF var något man var stolt över, även om lokalnyheterna kallade oss "vägverkets gossar" när vi spelade Kalles kaviar cup 1999. Även om nya människor kommer och går inom klubben så har alltid färgerna och klubbmärket funnits där. Det är det som kännetecknar och ger Hovsta sin identitet!

• 6 dec 2012 Conney

Ny sajt med enkel, snygg och lättöverskådlig databas över alla svenska fotbollsklubbar. Örebro Läns FF klart. Se : www.supporterweb.se/ff.html?23

• 4 nov 2012 Janne Frantz

Hej Axel!
    Om det gäller sektionsavgiften så vänder du dig till sektionskassören som du hittar på sektionshemsidan
    Beträffande föreningsmedlemsavgiften så vänder du dig till Linus Larsson som du hittar på föreningshemsidan - "Styrelsen"

Hälsning
    Janne Frantz
    Föreningsstyrelsen

• 1 nov 2012 Axel Guldmar

Hej!
    Om man vill ha ett kvitto som visar att man har betalat innebandykostnaderna på 2100, som man i sin tur kan ge till sitt företag så man får ut friskvårdsbidrag.
    Hur gör man då?

• 18 jun 2012 Ove

Hej. Länkarna från hemsidan till resp. sektions hemsida fungerar inte.

• 15 maj 2012 Janne Frantz

Bra att du reagerar på tanken att uppdatera klubbloggan
    Inget är beslutat
    Förslag jämte nuvarande logga kommer att läggas ut på hemsidan för tyckande.
    Det är ju medlemmarna som ytterst beslutar

• 14 maj 2012 Jonsson

Såg i något utskick att det var ev på gång att byta ut klubbmärket. Jag tycker det är grymt konstigt att göra en sådan grej. Vilken förening gör det, det är ju hela hovstas historia som man då raderar bort.

Har själv spelat för Hovsta IF i stort sätt hela mitt liv på något sätt och alltid stolt burit klubbmärket!! Jag har vunnit SM guld i innebandy med märket och skiftat hem ett DM guld med märket. Det kan inte bytas ut!! Det skulle vara som att ta bort själen från Hovsta IF.

Hoppas verkligen att det inte blir allvar i detta rykte och att medlemmar och spelare vräkningen får sin åsikt hörd!!